International VieSID Congress in Italy – Roverto – October 14th 2023

VieSID and the Dental Laboratory Nonsolodenti https://nonsolodenti.net/ have joined forces to provide a one-day event focused on concepts of individualized functional dentistry based on Rudolf Slavicek teachings, on the 14th of October 2023, Rovereto, Trento, Italy.

Italian and international speakers will present various topics demonstrating how the holistic understanding of the stomatognathic system and its functions lead to successful oral rehabilitation also in the case of complex, dysfunctional patients.

In this event the classic and the modern blend into each other, as digital applications compatible with fundamental diagnostic and treatment concepts are discussed.

The event is conceived for dentists specialized in prosthodontics and orthodontics and dental technicians. Talks are given in English with Italian translation.

Registration: https://nonsolodenti.net/

———————————————————

VieSID e il Laboratorio Odontotecnico Nonsolodenti https://nonsolodenti.net/ si sono alleati per offrire un evento di una giornata incentrato sui concetti di odontoiatria funzionale individualizzata basati sugli insegnamenti di Rudolf Slavicek, il 14 ottobre 2023 a Rovereto (TN), Italia.

Relatori italiani e internazionali presenteranno vari argomenti per dimostrare come la comprensione olistica del sistema stomatognatico e delle sue funzioni porti a una riabilitazione orale di successo anche nel caso di pazienti complessi e disfunzionali.

In questo evento il classico e il moderno si fondono, poiché vengono discusse le applicazioni digitali compatibili con i concetti fondamentali di diagnosi e trattamento.

L’evento è pensato per dentisti specializzati in protesi e ortodonzia e per odontotecnici. Le relazioni sono tenute in inglese con traduzione in italiano.